Cennik
Usługa | Cena | Uwagi |
Chiptuning stage 1 – silniki benzynowe (1) | od 1100 | Ceny uzależnione od rocznika samochodu i pojemności silnika – zapytaj o promocję |
Chiptuning stage 1 – silniki diesla (1) | od 900 | Ceny uzależnione od rocznika samochodu i pojemności silnika – zapytaj o promocję |
Elektroniczne wyłączenie filtra cząstek stałych FAP/DPF/SCR (6) | od 900 | Ceny uzależnione od rocznika samochodu i pojemności silnika – zapytaj o warunki |
Chiptuning z elektronicznym wyłączeniem filtra cząstek stałych FAP/DPF/SCR (6) | od 1800 | Ceny uzależnione od rocznika samochodu i pojemności silnika – zapytaj o promocję |
Mechaniczny demontaż filtra cząstek stałych | od 150 | |
Korekta dawki rozruchowej (3) w samochodach osobowych. | 360 | |
Elektroniczne usunięcie EGR w samochodach osobowych. | 360 | |
Chiptuning samochodów ciężarowych (DMC > 3,5 tony) oraz traktorów | od 1900(4) | |
Korekta dawki rozruchowej w samochodach ciężarowych (DMC > 3,5 tony) oraz traktorach | od 500(4) | |
Korekta EGR w samochodach ciężarowych (DMC > 3,5 tony) oraz traktorach | od 500(4) | |
Przeprogramowanie skrzyni DSG | 1000 | |
Deaktywacja nastawnika klap wirowych Chrysler / Jeep 3,0CRD i 2,8CRD | 600 | |
Usunięcie limitera, drugiej sondy lambda (2), (3) | od 650 | |
Zakładanie/przesuwanie limitera prędkości | od 650 | |
Chip po aktualizacji (5) | od 333 | 30% ceny chiptuningu + koszt hamowni |
Wgranie oprogramowania | 350 | wszystkie – bez modyfikacji |
Strojenie indywidualne, chiptuning Rotax BRP (Seadoo, Skidoo, ATV) | Cena ustalana podczas konsultacji telefonicznej |
1) Opracowanie programu Stage 2 – dopłata 100-300zł.
2) dotyczy samochodów, w których jest możliwe wykonanie operacji
3) przy wykonywaniu chiptuningu, koszt usunięcia limitera, drugiej sondy lambda i zmiany dawki rozruchowej jest zawarty w cenie usługi
4) Cena modyfikacji samochodów ciężarowych marki Mercedes-Benz z ECU Temic jest wyższa o 300 zł.
5) Pierwsza operacja wgrania programu seryjnego jak i ponownego wgrania chipa, wykonana na życzenie klienta, po wcześniej przeprowadzonej modyfikacji jest bezpłatna. Warunkiem jest brak potrzeby przeprowadzania ponownej modyfikacji przy wgrywaniu chipa. Ponowna modyfikacja może być niezbędna po wykonaniu niektórych aktualizacji serwisowych w ASO.
6) Przy wyłączeniu SCR wraz z FAP / DPF naliczana jest podwójna opłata za usługę wyłączenia.
Jeżeli Chiptuning będzie wymagać demontażu sterownika/sterowników doliczana jest dodatkowa opłata 100 do 300 zł. Opłata związana jest z trudnością demontażu i podłączenia urządzeń.
PowerBox
Rozwiązanie | Cena | |
Turbodiesel z silnikiem CR Turbobenzyna |
PowerBox USB | 990 |
PowerBox RC | 1190 | |
PowerBox dla Android | 1190 | |
PowerBox dla iOS | 1490 | |
Turbodiesel z silnikiem z PD | PowerBox | 990 |
Turbodiesel z pompą VP37 | Powerbox | 690 |
Turbodiesel z pompą VP44 | PowerBox | 990 |
Turbodiesel z pompą VP44 PSG5 | PowerBox | 1390 |
Okablowanie | Kabel 1CH | 100 |
Kabel 2CH | 200 | |
Kabel PSG5 | 200 | |
Zasilanie zewnętrzne | 20 | |
Montaż / demontaż urządzenia | 62 | |
Moduł zdalnego sterowania (8) | 148 | |
Interfejs USB | 62 |
8) rozwiązanie niedostępne z modułem VP44 PSG5 oraz niektórymi CR.