Polecamy usługi

Chiptuning

Chip tuning polega na wykorzystaniu rezerw, jakie zostawił producent. Takie rezerwy są największe w autach z turbosprężarkami ale istnieją także w samochodach bez turbiny.

Ze względu na efekty tuningu chipy można podzielić na dwie zasadnicze kategorie:

  • chipy do silników z turbinami lub innymi kompresorami powietrza – przyrosty mierzone na hamowni to ok. 20-25% mocy i momentu więcej;
  • chipy do silników wolnossących, czyli nieposiadających kompresora powietrza – tu uzyskamy ok. 5-10% zwiększenia mocy i momentu oraz wyraźny spadek zużycia paliwa.

PowerBox

Jeżeli kupiłeś nowe auto i obawiasz się o gwarancję, to PowerBox jest rozsądną alternatywą dla chiptuningu.

Nasze nowoczesne, cyfrowe moduly to zewnętrzne urządzenia, przypinane do auta za pomocą fabrycznych wtyczek, banalne w montażu i demontażu.

Działają podobnie jak chip tuning – jednak niczego nie modyfikujemy w aucie a PowerBox możesz łatwo sam wypiąć przed wizytą w serwisie, a po wizycie powtórnie zapiąć. Co więcej – możesz sam zmieniać ustawienia mocy swojego samochodu (do dyspozycji przynajmniej 8 różnych poziomów mocy)

Wyłączanie filtrów FAP / DPF


Filtr cząstek stałych  inaczej DPF to element układu wydechowego, który ma pochłaniać sadzę wydzielaną podczas spalania oleju napędowego. Mimo niezaprzeczalnych zalet dla środowiska, jest to jeden z najbardziej awaryjnych elementów współczesnych silników diesla.

Usuwanie mechaniczne DPF, FAP

Fizyczne usunięcie filtra z układu wydechowego, to obecnie najskuteczniejsza metoda trwałego wyeliminowania problemu z filtrem DPF lub FAP.

Program sterownika silnika jest poprawiany tak, aby czystość spalin została w miarę możliwości zachowana (zależy to od stanu technicznego silnika i jego wtryskiwaczy oraz od tego, jaką moc ma samochód i czy ma być w nim zastosowany chip tuning czy też nie).

Oferujemy kompleksową usługę usunięcia uszkodzonego filtra z układu, oraz modyfikacji oprogramowania sterownika silnika. Cena usunięcia DPF i wyłączenia DPF w sterowniku silnika oraz usługi mechanicznej (wycięcia DPF z obudowy) są ustalane indywidualnie i uzależnione są od stopnia komplikacji układu, a także wybranego rozwiązania.

Back to top